Met meer dan 30 jaar ervaring in het verhuren van vastgoed, zijn we als de beste uitgerust om uw eigendom(men) te verhuren. Wij bieden doorheen het verhuurtraject een professionele begeleiding die u geruststelt als eigenaar, zodat u zonder zorgen kan genieten van uw investering(en).
Laat één van onze verhuurexperts uw vastgoed schatten om de marktconforme huurprijs én onze verhuur- en beheervoorwaarden te kennen.
Als eigenaar doet u beroep op Vansweevelt Vastgoed om een geschikte huurder te vinden en voor de correcte afhandeling van het dossier. Onze verhuurdienst neemt volgende taken op zich:
Onze vastgoedexperten kennen de markt door en door en zijn perfect geplaatst om samen met u een correcte huurprijs te bepalen. Dit garandeert een snelle verhuur met maximale huuropbrengst.
Een plaatsbeschrijving en EPC zijn bij wet verplicht. Wij brengen u in contact met onafhankelijke experts die dit professioneel in orde brengen. De kosten worden rechtstreeks aan u aangerekend.
Wij gaan tot het uiterste om uw vastgoed te verhuren – daarbij hoort uiteraard de nodige publicatie. Vanaf dag één wordt uw woning op onze website en op immoscoop en immoweb geplaatst.
Wij organiseren alle bezoeken met kandidaat-huurders. Tijdens het bezoek geven we alle nodige informatie aan de geïnteresseerden. Nadien kunnen deze hun kandidatuur op onze website kenbaar maken. Dit geeft ons alle nodige informatie om een selectie te maken van kandidaten die we aan u voorleggen. De uiteindelijke keuze uit deze kandidaten is aan u.
Het spreekt voor zich dat wij als vastgoedkantoor een waterdicht huurcontract opmaken die voldoet aan de nieuwste wetgeving. Wij bezorgen u én de nieuwe huurder op voorhand een ontwerpcontract voor ondertekening en informeren alle partijen over de wederzijdse rechten en plichten in het kader van de huurwetgeving.
Voor het overhandigen van de sleutels aan de nieuwe huurder, zorgen wij ervoor dat de nieuwe huurder de huurwaarborg en de eerste maand huur (met eventuele gemeenschappelijke kosten) heeft betaald én een bewijs heeft voorgelegd van zowel de brandverzekering als de permanente bankopdracht voor betaling van de huur.
Zodra er een huurovereenkomst is gesloten, neemt onze dienst vastgoedbeheer het Administratief en Financieel beheer op zich, optioneel in combinatie met Technisch beheer.
Dit wil zeggen dat wij de communicatie met de huurder en de betalingen correct en stipt beheren, door:
Opteert u tevens voor Technisch Beheer dan ontzorgen we u werkelijk van A tot Z gedurende de ganse verhuring.
In combinatie met Administratief en Financieel beheer, treden wij in uw plaats op in alle contacten met de huurder voor het plannen en opvolgen van nodige onderhouds- en herstellingswerken.
De huurder beschikt niet over uw contactgegevens en zal enkel nog met ons team communiceren.
Verder geven we aanbevelingen met betrekking tot de actuele woningnormen en wetgeving van jouw vastgoed. Bovendien wordt de tussenkomst in de rechtsplegingskosten verhoogd naar een maximum van €1.000 per geschil.
Meer weten over onze verhuur beheerformules? Bekijk alle info op de beheer website.
Wij hebben uw bericht goed ontvangen.
Er werd een bevestiging gestuurd naar uw mailbox.
Wij contacteren u zo snel mogelijk.